خبر های جدید

خبر های جدید را اینجا دنبال کنید

خبر های جدید

خبر های جدید را اینجا دنبال کنید

باید روشن شود دلیل اصلی ضبطی شدن مناظره‌ها چیست؟/مناظره غیر زنده هیچ مزیتی ندارد/روحانی ۹۶ مدافع است نه مهاجم!

خبرگزاری فارس: باید روشن شود دلیل اصلی ضبطی شدن مناظره‌ها چیست؟/مناظره غیر زنده هیچ مزیتی ندارد/روحانی ۹۶ مدافع است نه مهاجم!

رئیس اسبق صدا و سیما گفت: باید روشن شود دلیل اصلی ضبطی شدن مناظره‌ها چه بوده است چرا که دانستن این موضوع برای مردم، نامزدها و نخبگان جامعه مهم است.

به گزارش خبرنگار حوزه انتخابات خبرگزاری فارس، سید عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما طی مطلبی در کانال تلگرام خود با عنوان «گام لرزان وزارت کشور و کمیسیون ویژه در آغاز تبلیغات ریاست جمهوری» نوشت: بعد از گذشت 48 ساعت هنوز کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در مصوبه قبلی خود مبنی بر ضبطی شدن مناظره‌ها تجدیدنظر نکرده است. هر چند به نظر می‌‌رسد که با توجه به فشار فزاینده افکار عمومی این اقدام صورت گیرد.

  ادامه مطلب ...

تلفات حمله به تیب 209 ارتش افغانستان به 150 نفر رسید/اعلام 3 روز عزای عمومی

خبرگزاری فارس: تلفات حمله به تیب 209 ارتش افغانستان به 150 نفر رسید/اعلام 3 روز عزای عمومی

شورای ولایتی بلخ می‌گوید که در حمله طالبان به تیپ 209 شاهین ارتش در بلخ، 150 نفر جان باخته و 60 تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، شورای ولایتی بلخ اعلام کرد که در حمله طالبان به تیپ 209 شاهین ارتش در بلخ، 150 نفر جان باخته و 60 تن دیگر زخمی شده‌اند.


از سویی وزارت دفاع افغانستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که تاکنون آمار جان باخته‌ها و زخمی‌های این حادثه بیش از 100 نفر است.


کارشناسان معتقد هستند که  این حمله به صورت حساب شده و دقیق از غذاخوری آغاز و بیشتر کشته‌ها نیز همانجا بوده است.


  ادامه مطلب ...

رشد ۵ هزار تومانی قیمت سکه/ دلار ۳۷۴۹ تومان+جدول

خبرگزاری فارس: رشد ۵ هزار تومانی قیمت سکه/ دلار ۳۷۴۹ تومان+جدول

در بازار تهران سکه طرح جدید با 5 هزار تومان افزایش یک میلیون و 222 هزار تومان و دلار با رشد یک تومانی 3749 تومان داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 5 هزار تومان کاهش یک میلیون و 222 هزار تومان، سکه طرح قدیم بدون تغییر یک میلیون و 186 هزار تومان و نیم سکه با کاهش 3 هزار تومانی 691 هزار تومان فروخته شد.

  ادامه مطلب ...

اولویت‌های جدید حج تمتع اعلام شد/ مراجعه دارندگان اسناد ودیعه تا شهریور 85 به بانک‌ها

خبرگزاری فارس: اولویت‌های جدید حج تمتع اعلام شد/ مراجعه دارندگان اسناد ودیعه تا شهریور 85 به بانک‌ها

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای اولویت‌های جدید حج تمتع را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا پایان شهریور ماه سال 1385 از روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه می توانند جهت ثبت نام اولیه تشرف به حج امسال، به بانک ها مراجعه کنند.

  ادامه مطلب ...

چشم‌انداز روشنی از وضعیت اشتغال در سال 96 وجود ندارد/ وجود رکود در حوزه ساخت‌وساز در کشور/ از بین رفتن اشتغال 2 میلیون نفر

خبرگزاری فارس: چشم‌انداز روشنی از وضعیت اشتغال در سال 96 وجود ندارد/ وجود رکود در حوزه ساخت‌وساز در کشور/ از بین رفتن اشتغال 2 میلیون نفر

بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به واردات بی‌رویه کالاهای که مشابه آن در کشور تولید می‌شود، گفت: چشم‌انداز روشنی از وضعیت اشتغال با شرایط فعلی در سال 96 وجود ندارد.

حمیدرضا امام‌قلی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره وضعیت کسب و کار کشور در سال 96 اظهار کرد: در حال حاضر معافیت ماده 80 تامین اجتماعی مهم‌ترین دغدغه این روزهای جامعه کارگری و کارفرمایی است.

  ادامه مطلب ...